sobota, 27 sierpnia 2022

III Wystawa Dalii i Kwiatów Lata - KIEKRZ 2022

     Zrobiliśmy to, po raz kolejny i chyba się udało. III Wystawa Dalii i Kwiatów Lata Kiekrz 2022 przeszła do historii. Miałam strasznego stresa, czy dalie i inne kwiaty zakwitną. Czy będzie z czego robić wystawę. Nie chciałam przekładać, czy odwoływać, jak w zeszłym roku z powodu suszy.  Tym razem pomagała mi Asia i nasi mili goście z Farmy "Dolina Syrynki" Jacek i Romek. 
Kwiaty były inne jak ostatnio. Inne zakwitły, inne były piękne, a niektóre w ogóle nie dopisały. To dobrze, dzięki temu było zupełnie inaczej. Cięcie i układanie kwiatów to była najpiękniejsza część przygotowań.

Zdjęcia przy pustawej sali, bo jak była publiczność, rozmawiałam z gośćmi. Wystawie kwiatów towarzyszyła wystawa moich fotografii kwiatów oraz sprzedaż moich akwareli i fotografii z kwiatami oraz konfitur z płatków róż. Asia i Jacek zrobili wiele pięknych kompozycji. Ja też starałam się, jak mogłam i kilka było mojego autorstwa. Moje i Asi dalie nie były zbyt spektakularne, chociaż piękne, za to dalie z Farmy były duże , piękne i ciekawe. Jacek pokazuje je na wielu wystawach polskich i zagranicznych.
Jak zawsze po wszystkim byliśmy zmęczeni ale szczęśliwi i to bardzo. 


Zdjęcia z wystawy: Ludmiła Jabłońska, Maciej Jabłoński






Twórcy wystawy: ja, Asia, Jacek, Romek




















 












12 komentarzy:

  1. Hi Ludmila!
    Beautiful decorations, and lovely flowers. You have arranged them all so fine. I like the jar with apples and flowers on top. Lovely pictures and paintings. So nice.
    Have a lovely sunday /Marika

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi Ludmila.

    Beautiful both on the wall and in the vases.

    Greetings from Patricia.

    OdpowiedzUsuń
  3. C'est fabuleux!Les fleurs sont belles et bien arrangées, as tu vendu des aquarelles et des photos? Très chouette exposition! Bonne journée

    OdpowiedzUsuń
  4. Wonderful event. To be surrounded by flowers and good friends is about as good as it gets.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tym razem nie mam wahań, to pomarańczowe z trzmieliną są super. Może dlatego, że ciężko tym razem wypatrzeć szczegóły, rany. No nie wiem czy bym umiała ocenić po jednym kwiatowym "łebku,,.
    Ale Ty ładna kobitka jesteś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuję! Zarówno za miłe słowa o mnie jak o kwiatach!

      Usuń
  6. Gratulacje, to piękne, na pewno sukces, oprócz osobistej satysfakcji.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tak dokładnie było. Uśmiech ludzi, dzieci dotykające kwiaty i wąchające aromatyczne zioła. Rozmowy o uprawie roślin i fotografii i plany na przyszły rok. To budujące i motywujące.

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Gracias, las flores son hermosas, todas ellas! ¡Solo les ayudamos un poco!

      Usuń
  8. Hallo Ludmila,

    Prachtige expositie van deze mooie dahlia-bloemen. Jullie hebben hele mooie arrangementen gemaakt. De dahlia is hier in Nederland ook best wel populair, afgelopen weekend was er in mijn woonplaats een open dag in de dahliatuin.

    Groetjes,
    Ad

    OdpowiedzUsuń