niedziela, 3 kwietnia 2022

Kurs akwareli

     Dostałam od syna prezent - kurs malowania ptaków akwarelami. Nie wpadłabym na to, żeby coś takiego sobie kupić. Nie wierzyłam, że wykrzesam w sobie tyle pokory, że będę się chciała od kogoś tego uczyć. A jednak się ucieszyłam! Kurs okazał się bardzo przydatny. Dowiedziałam się sporo o kolorach, wartościach tonalnych i różnych technikach i ozdobnikach. I miałam okazje poćwiczyć to, czego nigdy nie ćwiczyłam. Forma była bardzo przyjazna - online na zasadzie krótkich filmów obejmujących różne etapy. Można było wrócić w każdej chwili do dowolnego punktu. Ale jest również forum, gdzie można zapytać i pochwalić się ćwiczeniami, projekty do wykonania.  Ciekawe było rysowanie ołówkiem oraz malowanie samą czarną farbą.

Kurs szczęśliwie ukończyłam. Pokażę Wam moje prace z kursu:

kowalik ołówkiem - kiepska próba, ale na początek może być

Kowalik ćwiczebny ze zdjęcia z kursu

Kowalik monochromatyczny z mojego zdjęcia. Malowałam go już, pokazałam TU.

Końcowa praca. Pani zaleciła ozdobniki z plamek.



8 komentarzy:

  1. Elles sont très jolies tes aquarelles. C 'est une bonnes idées les petites taches autour. La sittelle juste avec le noir est sympa. Bonne soirée

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ wspaniały pomysł na prezent, syn naprawdę trafił idealnie. Twoje prace są tak cudne, że zawsze zachwycam się nimi bez końca.
    Pozdrawiam serdecznie, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo wartościowy kurs, masz mądrego syna. Zawsze podobały mi się Twoje rysunki , więc jeśli możesz je jeszcze udoskonalić to jeszcze lepiej dla oglądaczy.
    Pozdrawiam Cię cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi Ludmila!
    I think you are talented. It was a lovely gift. The Little Robin and Blue Tit, are my favourites. Good job.
    Have a nice day /Marika

    OdpowiedzUsuń
  5. There are always new skills to be learned, Ludmila, and techniques to be perfected. You are getting better all the time. Thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny prezent! I tak zdobytą wiedzę przetłumaczysz po swojemu, ale dobrze "stuningować" umiejętności. Informuję jednak że i bez kursu lubię Twoje malowanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe te Twoje prace.
    Jestem pełna podziwu :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi Ludmilla.

    What a great gift.
    And you did this beautifully.

    Greetings from Patricia.

    OdpowiedzUsuń