niedziela, 25 lutego 2024

Co się dzieje w moim ogrodzie w lutym

     Ano zaczynają kwitnąć moje pierwsze wiosenne kwiaty, takie jak irysy reticulata, krokusy i ranniki. Tak się na nie cieszę, że musze choć kilka pokazać. Zamierzałam napisać większy post o wczesnej wiośnie w ogrodzie, ale rozbiję go na dwa - przedwiosenny i wiosenny. Pewnie zrobię dużo zdjęć, będzie co pokazywać. Trochę pochodziłam po bloggerze, napatrzyłam się na zdjęcia roślin, ptaków i innych pięknych, ale nawet nie komentowałam, bo wyjechałam i czasu mało miałam, ale na dniach nadrobię. Mam kolejne zaległe tematy, ale muszę przygotować zdjęcia. Tymczasem kwiaty!















7 komentarzy:

  1. Hello Ludmila,
    Wonderful pictures.
    Great to see the new spring flowers. They are earlier this year.

    Many greetings,
    Marco

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi Ludmila!
    Lovely spring flowers, it is very early . We will have to wait for them .
    Have a nice day /Marika

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi Ludmila.

    Beautiful flowers and beautiful colors.

    Greetings from Patricia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak cudownie, że zaczynają kwitnąć twoje pierwsze wiosenne kwiaty! Irysy reticulata, krokusy i ranniki - to z pewnością piękny widok. Nie mogę się doczekać, aby zobaczyć zdjęcia. Wiosna w ogrodzie to zawsze magiczny czas, pełen kolorów i życia. Trzymam kciuki za udane fotografowanie i dzielenie się nimi z nami. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu! Bedę kolejne zdjęcia, ale na razie dość pochmurno i nie wygląda to jakoś spektakularnie.

      Usuń