wtorek, 22 lutego 2022

Tegoroczne akwarele

   Przez miesiąc ponad niczego nie namalowałam, ale po udanych aukcjach na WOŚP wzięłam pędzelki do ręki i namalowałam kilka ptaków i konia, obiecanego dla Zosi. Zosią jest moją chrześniaczkę i jeździ na koniach. Fajna pasja więc postanowiłam zrobić wyjątek. Koń jaki jest, każdy widzi ;-)

Ale uzupełniłam zasoby o drobne ptaki, namalowałam drapola i dudka z mojego pierwszego zdjęcia. Był młody i był w cieniu stąd stonowane barwy. 

W międzyczasie dokupiłam pędzli, papieru i chyba dojrzałam, żeby rozejrzeć się za innymi farbami, ale muszę poszperać, które będą najbardziej odpowiednie. I chyba będę kupować pojedynczo, bo np turkusu nie użyłam ani razu.


Gil

Płomykówka ze zdjęcia Macieja


mazurek

zięba

skowronek

czarnogłówka

strzyżyk

szczygieł



Tą sowę jarzębata namalowałam dzięki uprzejmości Davida. Nie mam jej zdjęcia a on na swoim blogu prezentował na zdjęciach zrobionych przez Sam-a.



Bielik zrobiony ze zdjęcia Macieja





14 komentarzy:

  1. Good morning Ludmila!
    What a talented paynter you are. The paintings are very good. I love birds and horses. I think Zosia must be lucky to get the horsepicture.
    Have a nice day /Marika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Good morning Marika! Thank you. It's not easy to paint birds, but I like it a lot. I paint horses, dogs and cats very rarely and for special people, and I paint birds mostly for myself.

      Usuń
  2. I will be sure to send this post to Sam and I know he will be very pleased. Yesterday, he sent me a picture of this same owl with a vole. You have great talent, Ludmila.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This particular owl picture did not turn out very well, but I will paint them from pictures on your blog if you please. It is difficult to paint the eyes of an owl. Your snow owls were photographed during the day and their eyes were closed and that's why I didn't paint them.

      Usuń
  3. Hi Ludmila.

    Amazing how you made this.
    Splendid.

    Greetings from Patricia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Great artistic work Ludmila!!!
    Regards,
    Roos

    OdpowiedzUsuń
  5. Hallo Ludmila,

    Prachtige aquarellen, wat een talent, die kunnen zo aan de muur. Mijn complimenten.

    Groeten,
    Ad

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sommige hangen al bij mij in huis, andere hebben hun baasje al gevonden. een paar liggen in de doos te wachten op de koper. Ik heb er een paar verkocht op liefdadigheidsveilingen.
      Ik ben blij dat je het leuk vind.

      Usuń