wtorek, 6 lipca 2021

Ptaki nowe namalowane

 Wiosna przeleciała nie wiem kiedy. Dawno niczego nie napisałam, a miałabym o czym. Bo i w terenie na ptakach byliśmy, i w ogrodzie się nieco dzieje, i mam nowe historie rodzinne ze zdjęciami do opracowania. Na szczęście pandemia odpuściła, sporo ludzi zaszczepionych i tak jakoś lżej się zrobiło. Myślałam, że zimą tylko malować będę, a w innych okresach sporadycznie, a tu niespodzianka, bo w upały zamykałam się w domu, włączałam wiatrak i mogłam malować, bo praca w ogrodzie była wręcz niemożliwa.

Poniżej efekty mojej pracy. Raz lepsze, raz nieco gorsze, ale wiem na pewno, że żeby się nauczyć, trzeba ćwiczyć.


Gęgawy

Szczygieł

Dzięciołek - samica

Żuraw

Czapla siwa

Strzyżyk

Sieweczka rzeczna


Sieweczka rzeczna

Pojdźka

Kobuz

Łęczak


A że zbieram na nowe pędzle i lepszy papier, obrazki można u mnie kupić. Chętnych proszę o wiadomość z formularza po lewej.

14 komentarzy:

  1. Ptasie malunki wyglądają wspaniale! Podziwiam, zwłaszcza że sam kiedyś też chciałem takowe malować, a skończyło się na jakichś ptasiopodobnych bazgrołach :D
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Cieszę się, że się podobają. Szkoda, że u Ciebie się skończyło. Ale może jeszcze do tego wrócisz, kiedyś... :-) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Bravo c'est très réussi, j'ai une préférence pour le chardonneret et la grue.
    Bonne journée

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze szczygła jestem dumna więc w tym temacie się zgadzamy! Dziękuję! Żurawia malowałam pierwszy raz i na pewno jeszcze go namaluję, nie jest trudny. Pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  3. Hoi Ludmila.

    Dit doe je mooi ik vind ze erg mooi allemaal.

    Groettie van Patricia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pat! jesteś bardzo miła! To mnie bardzo motywuje. Pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  4. Great job, Ludmila. Your paintings improve each time you show them to us. Well done!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uczę się Dawid cały czas! Czasami jestem zadowolona, ale częściej widzę różne błędy. najważniejsze, ze lubię ptaki i lubię je malować.

      Usuń
  5. Coraz lepiej Ci idzie ptasie malowanie. A może by tak dalie uwiecznić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tabciu! kwiaty są o wiele trudniejsze do malowania. Wierz mi - próbowałam kilka razy - nie udało się. Wolę malować cos, co ma oczy ;-)

      Usuń
  6. Hallo Ludmila.

    Wat een talent zeg, echt prachtig vooral de putter, de kleine plevier en de boomvalk vind ik geweldig mooi. Zou ze zo aan de muur hangen.

    Groeten,
    Ad

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że Ci się obrazki podobają. Miło mi, że znasz te ptaki, które namalowałam, bo nie są one powszechnie znane. Rozdaję moje akwarele i sprzedaję więc chyba wiszą na ścianie w kilku domach. Dla mnie to motywacja i chętnie maluję następne. Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne. Ogromny talent. Wiem, że najczęściej artysta widzi tego czego nie udało się uchwycić, ale obrazki są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko, bardzo mi miło. to teraz moja pasja, a talentu może nieco mam, ale najważniejsze, że to lubię robić. :-)

      Usuń