środa, 2 października 2024

Dalie i kwiaty schyłku lata w moim ogrodzie 2024

     Mimo, że sezon w ogrodzie był niełaskawy dla moich kwiatów, cieszę się z tego, co urosło i zakwitło. Niedawno widziałam w telewizji ogród pewnej pani zagranicznej, gdzie rosły takie kwiaty jak u mnie: dalie, kosmosy, nagietki, cynie i inne kwiaty pomieszane ze sobą, które tworzyły cudowny łan. U mnie zamysł był taki sam, ale susza spowodowała, że kwiaty dostały jakiegoś focha i wyszło słabo i mizernie. Ale jak napisałam, cieszę się z tego, co mam. Z każdego kwiatu dalii i każdego kwiatu cynii czy aksamitki.

Sarah Raven

Korona

Gitt's Perfection

Ferncliff Inspiration

Sword Dance

Honka

Labirynth

kosmosy - są pięknymi towarzyszami dalii

Coriallo Furioso

Tamburo

Preference

Zawilec

Hapet Franz

Ac Kunz i Korona

Coriallo Furioso

Destiny's Teachers

Jedna z wielu odmian aksamitek w ogrodzie

Polka

Preference

Tamburo i Burlesca

Misses Amy


3 komentarze:

  1. Hi Ludmila!
    You have so many lovely flowers and the dahlias are beautiful. Sometimes it is hard to know what dahlia it is. I have one looking just like your Labyrinth, but I thougt it was Wandas Aurora. I am trying to keep the names with the plants. Today I have to dig them up.
    Have a nice day /Marika

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello, Ludmila: I suspect that the life of a gardener and the results obtained are going to be ever more frequently affected by excess of rain and lack of rain. The climate is changing so quickly now, and I wonder whether organisms have time to adapt. We have wreaked catastrophic damage on this planet. Best wishes - David

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne, uwielbiam dalie, zwłaszcza te pomponowe i nawet był plan by zrobić taki 3d kwiat - broszkę, ale im bardziej się przyglądałam, tym szybciej mój zapał gasł... Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń