sobota, 16 lipca 2022

Ogrodowe migawki wczesnego lata

 Tak na szybko, impresje letnie. Pięknie zakwitły martagony i róże. Również maki, lilie i inne drobiazgi. Pełno tego nasiałam i nasadziłam, by było kolorowo. Uwielbiam kwiaty i lubię jak ich jest dużo. Najpierw sadzę, potem myślę, zazwyczaj. Choć ostatnio nieco przemyślałam sprawę i myślę, że będą efekty.  Posadziłam sporo na późne lato (jeżówki, dzielżany, aksamitki, nasturcje, cynie), by było na wystawę 15.08. Już w tej chwili zapraszam do Kiekrza. Zaczynają kwitnąć dalie (pokażę je następnym razem, bo teraz kwitnie kilka sztuk i jest mnóstwo pąków). Też optymistycznie. W zeszłym roku była taka susza, że kwitnienie dalii było sporo opóźnione. Wydaje mi się, że tegoroczna aura (upały na zmianę z ulewami) służy kwiatom.
























15 komentarzy:

  1. U mnie też szaleństwo ogrodowe, lipiec jest najbardziej kolorowym miesiącem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu! Ja czekam na sierpień i wrzesień, kiedy to kwitną u mnie dalie, ale lipiec też lubię :-)

      Usuń
  2. Hi Ludmila!
    So beautiful flowers, many of them I have in my garden too.
    Have a nice day /Marika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marika! That's why I like your garden too. It is full of flowers that I love. Regards!

      Usuń
  3. Hi Ludmila.

    A beautiful flower garden.

    Greetings from Patricia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Everything is looking good, Ludmila.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak są cynie to już naprawdę letnio. :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tabciu! To nie cynie. Są już rudbekie i dalie, ale cynie dopiero w pąkach.

      Usuń
  6. Najpiękniejsza część roku to ta gdy zielono i kwiaty. Uwieczniaj, to samo piekno. Jakie maki, no cudo!. A przetacznikowiec olbrzymi, moje rosną cztery lata, ale gdzie tam do tej obfitości. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiaty w różnych miejscach różnie rosną. Jak coś u mnie się nie sprawdza - nie sadzę tego i nie sieję. Przetacznikowce akurat rosną u nas fajnie więc mam farta.

      Usuń
  7. Hello Ludmila, great photos of wonderful flowers. Well done!
    Roos

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń