niedziela, 13 marca 2016

Ewolucja wózka cz.16 - kolejne wspomnienia nadesłane

    Jak nie raz wspominałam, znajomi, przyjaciele, rodzina dzielą się ze mną swoimi wspomnieniemi z dzieciństwa i przysyłają mi swoje urocze zdjęcia we wózkach. Uwielbiam to i uwielbiam wszystkich, którzy to zrobili! Dziękuję im za zaufanie i bezinteresowność. Sprawiliście mi wielką radość i frajdę z kolejnych wizerunków dziecięcych bolidów! Z każdym z takich zdjęć wiążą się historie rodzinne i powroty do tych zdarzeń i miejsc, które zdjęcia przedstawiają. Ja mogę w nieskończoność oglądać stare zdjęcia, a już jak wiąże się z nimi osobista historia, to jest niesamowite!

Zaufaniem obdarzył mnie znajomy z pewnego portalu, z którym też dzielę pasję fotografowania ptaków. Czesława zagadnęłam i poprosiłam o zdjecia, kiedy jedno z nich umieścił w necie. Przysłał mi je i zgodził się na publikację. Oto one:

Pradziadkowie żony Czesława. Łódź


Czesław, Sławno 1959

Czesław, Strzegom 1959r.

Czesław, 1959r.

Zdjęcie bez wózka, ale ciekawostka :-)  Tato Czesława koło Sławna 1956r.

Strzegom 1962r.

Czesław ze siostrą, Strzegom 1962r.

Czesław, 1962r.

Wieś Pastuchów, Czesław z mamą i siostrą, 1962r.

Czesław z zabawkami, Strzegom 1962r.

Strzegom 1963r. Czesław trzyma wózek.

To samo miejsce, jak na zdjęciu powyżej. 2015r.



Strzegom 1962r.

Strzegom 1962r.


Ciekawostka: skup makulatury, Mirosław, szwagier  Czesława,
wieś Pastuchów 1964r.

Czesław ze siostrą, we wózku kuzynka Renata 1964r.

Czesław Strzegom 1962 lub 63r.
Chrzestna i wujek Czesława 1968r.

Zdjęcia ciekawe, piękna pamiatka. Wiele atrybutów z epoki, dzięki nim można poznać te czasy. Są zabawki, pojazdy, stroje, a co najważniejsze dla mnie - historia wózka dziecięcego! 
Dzięki Czesławie!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz