środa, 11 czerwca 2014

Ewolucja wózka cz.10

   Mam wiele fotografii wózków, które bym chciała koniecznie pokazać, ale jakoś się chyba spóźniłam, bo już pisałam o tym okresie. Znajduje często w necie bardzo ciekawe stare zdjęcia. Mam również nadesłane przez przyjaciół fotografie, gdzie widnieją ich dzieci lub oni sami wiele lat temu.

Postanowiłam od czasu do czasu publikować suplementy do dotychczasowych wózkowych wpisów. 

Na początek znalezione w necie poznańskie migawki z dawnych czasów. Zawsze ujmują mnie widoki miejsc, gdzie dawniej spacerowały rodziny z dzieciakami, a teraz to miejsce zupełnie inaczej wygląda.

ZOO w Poznaniu rok 1930, w głębi mama z dziecięcym wózeczkiem. Źródło: NAC

Poznań, ul. Nowowiejskiego, rok 1941, źródło CYRYL

Poznań, ul. Pułaskiego, rok 1941, źródło CYRYL
Poznań, państwo Siwek z dziećmi, rok 1942, źródło  CYRYL


I zmiana epoki! Znalezione na blogu w necie powalające zdjęcia z lat 70-tych:

Podpisane: sierpień 1973r.

Podpisane: styczeń 1974

Podpisane: moje 2-gie urodziny , lipiec 1974


I jeszcze miłe wspomnienia od koleżanki Hani z Gdańska:


Luty 1982r. , Rafał  i pies Bein 
Luty, 1982r., Rafał
Rafał i Karol we wózku, kwiecień 1989r.



4 komentarze:

  1. Dwóch synów -> wózek ten sam ... czekał na strychu 7 lat na drugiego synka :)
    Ciekawą masz pasję, podziwiam !
    Pozdrawiam. Hania z Gdańska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Haniu za odwiedziny i komentarz z dodatkowymi informacjami! Dawniej bardziej się szanowało przedmioty takiego użytku. U nas w rodzinie welurowy niebieski wózek obsłużył kilkoro dzieci, ostatnio w 2008r.

      Usuń
  2. Znowu tu wróciłam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dobrze! Właśnie po to jest ten wpis, żeby można było do niego wracać!

      Usuń