środa, 24 maja 2023

Tulipany moje kochane 2023

     Sporo zasadziłam tulipanów jesienią i zimą zresztą też. Cebulki kupowałam już od września, a ostatnie nabyłam w styczniu.  To było szaleństwo. Zasadziłam kilkaset cebul (nie tylko tulipanów), a i tak wiosną znalazłam miejsca, gdzie jeszcze powinnam je posadzić. Zimna wiosna sprawiła, że tulipany kwitły późno i długo. Nacieszyłam się nimi. Nie obyło się bez rozczarowań, pomyłek odmian i moich pomyłek co do odpowiedniego dla nich miejsca. Niemniej tulipanowy sezon, który się właśnie skończył uważam za wielce udany.





























12 komentarzy:

  1. Jakim cudem nornice dały spokój takim cudom?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie mam nornic w moich okolicach. Na szczęście. Oj płakałabym! :-)

      Usuń
  2. Ależ mnogość przecudnych odmian... ale i zdjęcia zapierają dech... napatrzeć się nie mogę. Coś pięknego <3
    Ściskam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agusiu! I ja serdecznie ściskam! Ciesze się, że Ci się podobają moje tulipany. Na tym nie poprzestanę, posadzę nowe.

      Usuń
  3. Prześliczne i podmiany i zdjęcia 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Il y'en a des très jolies, pour tous les gouts!
    J'aime bien les petites tulipes botaniques. Bonne journée

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. J'aime aussi les botaniques. Ils ont une beauté innocente à leur sujet. Ils sont plus forts qu'il n'y paraît.

      Usuń
  5. Based on what I see, Ludmila, it was a huge success. The bulbs that flourished brought you so much colour and visual enjoyment how could it be described otherwise? And they will be snug in the ground until next year when they will do it all over again. Best wishes - David

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. What I like about tulips is that they show their beauty and then retreat to give way to other beautiful flowers. Best!

      Usuń
  6. Hello Ludmila, a most wonderful series of this beautiful flower the tulip.
    Regards,
    Roos

    OdpowiedzUsuń