sobota, 12 października 2024

I znów dalie

    Nadal kwitną dalie, mogę się cieszyć ich kwiatami. Już było bardzo zimno, ale nie spadło poniżej zera. Cały ogród się zmienił. Mniej zieleni, liście spadają z drzew. Dalie są już wiotkie, a ich kolejne kwiaty  często mają dziwne kształty i kolory. Ale cieszę się nimi nadal. No i mam przed sobą ich wykopywanie, a tego już nie chce mi się robić. Mam nadzieje, że pogoda pozwoli mi zrobić to na raty.


Labirynth

Sword Dance

Glorie van Heemstede

Bantling

Coriallo Furioso

Eveline

Mystery Day

Creme de Cassis

Mingus Gregory

Gitts Perfection

Bishop of Auckland

2 komentarze:

  1. Czymam kciuki za długą, ciepłą jesień. :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ludmiło, a pamiętasz opowiadanie Agathy Christie gdzie nazwy dalii miały kluczowe znaczenie dla rozwiazania zagadki? Przypomniało mi się jak popatrzyłam na Coriallo Furioso i Eveline 🤣🤣🤣🤣. Wyjątkowe kwiaty i imiona mają bardzo trafnie dobrane. Ale Agatha pewnie wykorzystałaby inne, może Bantig🤣. Wykopywuj🤣

    OdpowiedzUsuń