piątek, 4 października 2024

Daliowa odsłona już jesienna

    Miałam w planie pokazać więcej dalii więc pokazuję kolejną porcję zdjęć moich dalii. Uświadomiłam sobie, że chyba większą moja pasja jest robienie im zdjęć niż sama ich uprawa! Szkoda, że wrzesień tak krótko trwa, wtedy światło jest piękne, dalie i inne kwiaty jeszcze ładnie wyglądają. Potem temperatura spada i kwiaty już są nieciekawe, a łodygi zaczynaja się kruszyć.

Ale zawsze tak jest, że jak sezon się kończy, robi mi się na chwilę smutno. Zwłaszcza, że jest przede mną praca związana z wykopaniem dalii i przygotowaniem ich do zimowania.

Wśród fotografii dalii przemyciłam inne kwiaty.

Apache

Milena Fleur

Innocent Silence

Preference

Color Spectacle

Galaktika

Richard's Fortune

Hapet Franz

Jaxon

Bolt

róża Bukavu

Totally Tangerine


Labirynth

nasturcja

Hagoromo Kujaku

Skipley Stripe

Lifestyle

Oreti Adele

Burlesca


4 komentarze:

  1. They are all beautiful, Ludmila, and even if you are only able to enjoy them for a short while, it is worth it. Beauty is sometimes fleeting, but the memory never fades. Hugs - David

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kwiaty i piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi Ludmila!
    I´m still supriced of the many different varieties of dahlias. I think there is some shape or colour that suits everyone. Yours are beautiful.
    Have a nice weekend.
    /Marika

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi Ludmila.

    How beautiful they are.
    Beautiful species and beautiful colours.

    Greetings from Patricia.

    OdpowiedzUsuń