czwartek, 19 maja 2022

Tulipany, tulipany moje kochane

    Minęła właśnie pora tulipanów. Ich różnorodność grup i odmian pozwala na ich podziwianie ponad miesiąc. Bardzo je lubię, nie wiem które najbardziej. Czy te pierwsze, na które się cieszę, czy te ostatnie, które zazwyczaj kwitną tak późno, bo sadziłam je w grudniu. Cebule kupuję oczami, potem sadzę, gdzie popadnie, a wiosną się dziwię, jak mogłam je wcisnąć w to miejsce. Ale zawsze cudnie wyglądają i cieszą oczy.









































10 komentarzy:

  1. Grand choix de tulipes! Toutes plus belles les unes que les autres. Bonne journée

    OdpowiedzUsuń
  2. Hoi Ludmilla.

    Super mooi de ode aan de tulp.

    Groettie van Patricia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadne zdjęcie nie odda ich piękności! Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  3. Hi Ludmila!
    So beautiful tulips. Lovely springflowers.
    Have a nice weekend /Marika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marika! Miło, że do mnie zaglądasz i dziękuję za miły komentarz!

      Usuń
  4. In Ottawa, Ludmila, Canada's capital city, there is an annual tulip festival, that seems to become more popular each year. You will have to come and visit!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne takie, słońcem podświetlone. Mła najbardziej urzekły te mniejsze, tzw. botaniczne. :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wykopujesz? U mnie mają survival, żadnych wykopków. Ale ja nie mam takich cudów 😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz piękne i liczne odmiany tulipanów.:))

    OdpowiedzUsuń