czwartek, 1 sierpnia 2024

Joga

    Kiedyś będąc nastolatką wypożyczyłam w osiedlowej bibliotece książkę o jodze. Przeczytałam jak dobry kryminał, ale to nie były czasy na te ćwiczenia. To była domena tajemniczych joginów mieszkających het za lasami i morzami. Teraz na szczęście można ćwiczyć pod okiem instruktora. Na naszym osiedlu powstała świetlica osiedlowa. Pięknie położona na jeziorem z tarasem z widokiem na jezioro. Miejsce bardzo dobre, sprzyjające spokojnym ćwiczeniom, daje nastrój. Tam mamy zajęcia prowadzone przez Ewelinę. 

    Ćwiczenia jogi postrzegam jako możliwość zachowania sprawności, rozciągnięcia się i wzmocnienia. To też dobry sposób na uspokojenie emocji, radzenia sobie ze stresem. No i oczywiście na poznanie nowych ludzi i oderwanie się od codzienności. 

Zrobiłam kilka zdjęć podczas ćwiczeń. Nie ma mnie na nich, bo robiłam zdjęcia. Nikt, łącznie ze mną nie pomyślał, żeby i mi zrobić zdjęcie.















3 komentarze:

  1. Hi Ludmila!
    It lokes nice, and is very important to get some exercise.
    Have a lovely day /Marika

    OdpowiedzUsuń
  2. Yoga is extremely popular here, Ludmila, and during the summer one sees outdoor classes all over the place. Miriam used to do it each morning but no longer does so. It’s probably better done in a group so there’s an incentive to continue. Stay fit! Best wishes - David

    OdpowiedzUsuń
  3. Raz próbowałam ale mła się za bardzo wyciszyło i moja przyjaciółka Doro porykiwała że można sobie chrapnąć siedząc po turecku. Dlatego jak już to jakieś żwawsze asany dla mła. ;-D Masz rację że ćwiczysz z innymi, samej jest się ciężko zebrać, bo to zawsze cóś.

    OdpowiedzUsuń