czwartek, 2 listopada 2023

Dalie w moim ogrodzie 2023 cz.4

     Tym postem zakończę opowieść o daliach w tym sezonie. Właśnie je wykopuję partiami. Mam utrudnione zadanie, bo nadwyrężyłam lewą rękę i muszę sobie radzić jedną. Na szczęście mąż pomaga mi pozbyć się części naziemnych i przygotowuje je na kompost. Jest tego sporo, kilka taczek na razie, a jestem tak mniej więcej w połowie. W jednej części ogrodu pięć dalii kwitnie malowniczo i liście nawet nie są muśnięte przez mróz. Te pewnie wykopię na końcu. Części podziemne przyrosły zadowalająco i jak nie będzie kataklizmu, będzie co sadzić wiosną.














12 komentarzy:

  1. Miłeczko, podziwiam Cię za ogrom pracy, jaki wykonujesz przy daliach. Nie przesadzam, to naprawdę ogrom pracy... ale te piękne kwiaty kwitnąc wynagradzają cały trud włożony w ich pielęgnację. Mam nadzieję, że z ręką nic poważnego i ból szybko minie.
    Pozdrawiam Cię najserdeczniej, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracy dużo, al też jest satysfakcja, jak pięknie napisałaś. Ręka boli, ale pewnie niedługo przestanie. Dziękuję serdecznie i pozdrawiam!

      Usuń
  2. Toujours aussi jolie, j'aime beaucoup celui qui est jaune et rouge. Bon weekend

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Merci beaucoup! Ce dahlia est une variété autrichienne, Hapet Focus. Il existe de nombreuses variétés avec de telles couleurs, chacune différente, toutes belles.

      Usuń
  3. Your dahlias are fabulous, Ludmila. You are the Dahlia Queen of Poland, maybe of all of Europe! All the best - David

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much! Dahlias are beautiful, diverse and give a lot of joy. I like photographing them and I try to make them look as nice in the photos as they do in nature.

      Usuń
  4. Hi Ludmila!
    So beautiful dahlias. Now we have to wate to next year to see them again.
    Have a lovely weekend /Marika

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi Ludmilla.

    Beautiful flowers and beautiful colors.

    Greetings from Patricia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tu Agatek - piękne dalie. Pozdrawiam. Jestem, czytam ale mam problem z logowaniem i pisaniem :) Pozdrawiam serdecznie i wiele zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, a próbowałaś z przeglądarki chrome? ja mam to samo, ale w chromie jest ok.
      Dziękuję, w imieniu dalii i swoim :-*

      Usuń