czwartek, 30 marca 2023

Wczesnowiosenne

     Wiosna pędzi. Wraz ze swoimi fanaberiami, fochami. Raz ciepło, raz zimno, raz słońce, raz śnieg. Pierwsze wiosenne kwiaty  przekwitły, dość szybko. To wina pogody strasznie zmiennej. W oczekiwaniu na narcyzy i tulipany, no i oczywiście na święta, pokażę, co mi niedawno kwitło. Pokazałam namiastkę na moich mikroakwarelkach, bo wzięło mnie na malowanie kwiatów (szybciej się maluje jak ptaki, bo nie maja oczu i dziobów ;-) )

    Fotografowanie niskich kwiatów nie jest łatwe. Chyba muszę kupić sobie wizjer kątowy. Coraz ciężej wstawać z kolan. Ktoś zaproponował mi, że mam sobie wziąć kocyk i ... leżeć. No ale jak dalej rosną inne kwiatki? Mam się kulać?

    Krokusy i tulipany to moja pasja, zaraz po daliach. Co roku sadze około 200 cebul, ale w zeszłym posadziłam ponad 300. A teraz znalazłam jeszcze miejsca, gdzie musze koniecznie kolejne jesienią posadzić. Staram się też kolekcjonować różne odmiany, zarówno nowości, jak i botaniczne. Nie wszystkie są dostępne na polskim rynku, chyba poszukam w Holandii.




































7 komentarzy:

  1. Ca en fait des bulbes de plantés! Quelle collection! J'ai planté 2 tulipes botanique, je vais voir si ça pousse bien ici. Les températures rechutent ce weekend. Bonne soirée

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać po zdjęciach, że te kwiaty to Twoja pasja, a zgromadziłas ich ogromną ilość. Wszystkie są piękne.
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Encouraging signs of spring, Ludmila. It is happening here too.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi Ludmila!
    We got winter again, it was cold and we got lots of snow. Today we have had a nice day, almost like spring. You have lots of ovely flowers in your garden.
    Have a nice weekend /Marika

    OdpowiedzUsuń
  5. W tym roku marzec szaleje. Ciepło nagle przymrozek. Nie pamiętam, zeby tak kiedyś było. Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pszczółkowe zdjątka najpiękniejsze. :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Spring colours! Of course, we are just having our first autumn days. I love this time of year. Cheers Stewart M - Melbourne

    OdpowiedzUsuń