wtorek, 7 września 2021

Kolejne akwarele

 Rozkręcam się. Im więcej maluję, bardziej mnie to intryguje. Uczę się kolejnych technik i tricków. Może wreszcie uda mi się zaaranżować nienachalne tło. Próbowałam przy malowaniu czajki. Wyszło ciekawie, ale jeszcze mam lekcje do odrobienia.

Poczwórne ramki wiszą już u mnie w domu. Nie są na sprzedaż. To ptaki, które gościły u mnie w ogrodzie. Namalowałam też pierwsze liście host, jeszcze niewprawne, ale spodobało mi się. Do malowania kwiatów kupiłam sobie specjalny notes. Papier jest jakby bardziej naturalny, szorstki, żółtawy.



Pełzacz i czajka

Gęgawa

Pustułka

Wilga

Błotniak stawowy

Hosta

Sójka (zbliżenie z ramki)

Dzięciołek (zbliżenie z ramki)

Strzyżyk (zbliżenie z ramki)

Ramka z ptakami z ogrodu

Pleszka

Druga ramka z ptakami z ogrodu

Uszatka błotna


20 komentarzy:

  1. Ho Ludmila!
    I love your paintings, you are very talented.
    Best regards /Marika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi Marika! Thank you very much! I'm glad you like my paintings. I still have to paint a lot to learn. But I am already satisfied with many.

      Usuń
  2. Masz doskonale oko i wprawną rękę, ptaki ze szczegółami, śliczne prace. Musisz wiedzieć bardzo dużo o swoich modelach, żeby tak pięknie je namalować.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Celu! Ja właśnie się uczę o ptakach malując je. Przedtem nie zastanawiałam się nad budową ich dziobów, oczu czy upierzenia. Teraz już to zauważam.

      Usuń
  3. Tes aquarelles sont bien mises en valeur dans les cadres, c'est très joli. La plante est belle aussi. Bonne journée

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Merci, je le pensais aussi, j'ai commandé les cadres pour que les aquarelles soient belles.

      Usuń
  4. Hi Ludmila.

    They are beautiful.

    Greetings from Patricia.

    OdpowiedzUsuń
  5. You just keep getting better, Ludmila. Turn these into cards and you have the basis for a business here.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. And you know I thought about it! I just have to figure out how to do it. And I still have a lot to learn. Regards!

      Usuń
  6. Lista gości malowana, zamiast księgi pamiątkowej😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale namalowałaś ptasich gości. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alicjo! Też mi się podobają Twoje prace. Muszę trochę zatrzymać się u Ciebie i pooglądać w spokoju.

      Usuń
  8. Coraz lepsze te akwarelki. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Co to będzie za rok, za dwa! ;-))))))))))))

      Usuń
  9. Fantastyczne obrazy ptasich przyjaciół !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń