środa, 22 października 2014

Dzieci w rodzinie cz.4

    Kolejne pokolenie czyli dzieci moje i mojego rodzeństwa. Pokolenie zaczęło się w latach 70-tych, a skończyło w 90-tych.  Jeszcze chowane w tetrowych pieluchach, ale dzielnie testujące pampersy. W kaftanikach z NRD, próbujące pierwsze jedzenie ze słoiczków. Ale już mogły zjeść banana, pomarańcze, brzoskwinie, kukurydziane chrupki, soczki z kartoników. To czas naszych zmagań z wychowaniem, nakarmieniem i ogarnięciem pomysłów młodych ludzi, za których byliśmy odpowiedzialni.
   Zdjęcia robione już Zenithami, Practicami i tzw. pierwszymi "małpami". Kolejne, te z lat 90-tych - Canonem.


Malutka Bogna, moja siostrzenica z mamą, 1978r.

Roczny Bartosz Nawrocki - mój siostrzeniec.
Zdjęcie zrobione na Gwiazdkę 1980r.
Na zdjeciu z Kasią Lisek w mieszkaniu na os. Rzeczypospolitej.

Bogna i Bartosz w przedszkolu na baliku

Bartosz, Wisława i Bogna, moje siostrzenice
i siostrzeniec w moim panieńskim pokoju, 1989r.

Wisława, moja siostrzenica,
lato 1989, na ogródku u babci Irki
i dziadka Edy w Rosnówku.


Nasz syn Bolesław,
lato1995, mieszkanie ul. Wielka.


Nasz syn Krzesimir, lato 1999,
przy płocie na działce w Rosnówku.

Tomek, Wisia, Bolek, Krzesimir i Marcin,
ul. Wielka, urodziny Bolka 16marzec 2000

Bolek i Krzesimir z kuzynką Nikolą w mieszkaniu
 u babci Maryli na Wichrowym Wzgórzu, rok 2001.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz